Reklamace

a) Jak postupovat při vrácení nevyhovujícího zboží

Zakoupili jste zboží, které Vám rozměrově či barevně nevyhovuje nebo Vás jednoduše nezaujalo? Nic se neděje! Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí balíčku. Zboží prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Do balíčku prosím přibalte informaci, zda požadujete vrátit peníze nebo zboží vyměnit za jiné. Případně můžete využít i náš formulář pro vrácení zboží (.pdf), který si můžete vytisknout, vyplnit a přiložit do balíčku. Vrácené zboží prosím dostatečně zabalte, aby při dopravě nedošlo k jeho poškození.

Adresa pro vrácení zboží:

Nábytek-interior.cz

Podzámčí 61

763 61 Napajedla

 

b) Jak postupovat při reklamaci objednaného zboží

Vyskytla se u Vámi objednaného zboží vada nebo nejste spokojeni s jeho kvalitou? Zboží můžete během dvou let od jeho převzetí reklamovat. Reklamované zboží můžete zaslat na uvedenou adresu níže nebo předat na jakékoliv pobočce Zásilkovny (v případě zvolení tohoto způsobu Vás prosíme o zaslání požadavku o reklamační štítek na e-mail info@nabytek-interior.cz). Do balíčku prosím přiložte vytisknutý a vyplněný reklamační protokol (.pdf). V případě, že nemáte tiskárnu, prosíme Vás o sepsání potřebných údajů k vyřízení reklamace rukou na papír.

Adresa pro reklamaci zboží:

Nábytek-interior.cz

Podzámčí 61

763 61 Napajedla 

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE OHLEDNĚ REKLAMACE ZBOŽÍ !!

pro zahájení reklamačního řízení je nezbytně nutné doložit níže uvedené dokumenty: 

1. Kompletně vyplněný reklamační protokol (.pdf).

2. Fotodokumentace zásilky

                  a) celkový pohled na vnější obal

                  b) detail obalu v místě poškození

                  c) adresní etiketa PPL, TOPTRANS nebo Česká Pošta

                  d) výplně a umístění zboží v balení

                  e) poškozené zboží

Podrobný návod na nafocení naleznete zde.

Dovolujeme si Vás upozornit, že bez kompletních informací nelze zahájit reklamační řízení.